loading...

منوی درسترسی

دریافت کاتالوگ
دریافت کاتالوگ ثبت نام / ورود

یکی از مکان‌هایی که وجود لوازم بهداشتی در آن بسیار ضروری است، سالن‌های زیبایی هستند. روزانه افراد مختلفی به این اماکن مراجعه می‌کنند که برای هر کدام از آن‌ها نیاز به استفاده از تجهیزات یکبارمصرفی است تا از انتقال بیماری‌ها جلوگیری شود. لازمه رعایت بهداشت در این اماکن، استفاده از محصولات باکیفیتی است که در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. 

 

لیست جامع محصولات بهداشتی در سالن‌های زیبایی

اگر به تازگی قصد تأسیس یک سالن زیبایی مجهز را دارید، تهیه محصولات بهداشتی به‌روز و باکیفیت، یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید. در این مقاله، ما با ارائه چک لیست جامع به کمک شما آمده‌ایم تا در خرید لوازم بهداشتی سردرگم نشوید.

 

گان یکبارمصرف آرایشگاهی

یکی از محصولات پرکاربرد در سالن‌های زیبایی، گان بهداشتی یکبارمصرف است که در رنگ‌های روشن و به منظور رعایت بهداشت و پیشگیری از انتقال بیماری‌ها استفاده می‌شود. این محصول، نوعی روپوش پشت باز است که به وسیله دو بند در پشت بسته می‌شود. با وجود این روپوش‌ها، دیگر نگرانی بابت رعایت بهداشت و سلامت خود نخواهید داشت. این محصول بهداشتی ویژگی‌های دیگری نیز دارد که عبارت است از:

  • سبک و راحت هستند و به خوبی هوا را از خود عبور می‌دهند. 
  •  گان‌های یکبارمصرف آرایشگاهی از پارچه اسپان باند تهیه شده‌اند که بسیار نرم و لطیف است. 
  • درصد آب بالایی را جذب می‌کنند. 
  • ضد آب هستند و از تعریق زیاد جلوگیری می‌کنند. 
  • مقاوم در برابر ساییدگی و پارگی

 

هد و پیش‌بند اصلاح

از دیگر لوازم پرکاربردی که در سالن‌های زیبایی زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، پیش‌بند اصلاح است. این محصول که از پارچه اسپان باند تهیه می‌شود در مواقع کوتاهی مو، رنگ‌مو و اصلاح صورت استفاده می‌شود. با استفاده از این محصول پرکاربرد از انتقال بسیاری از بیماری‌ ها به افراد جلوگیری می‌کنید. از هدبند بیشتر در مواقع اصلاح صورت استفاده می‌شود که وظیفه نگهداری موها را بر عهده دارد. 

 

کلاه آکاردئونی

کلاه آکاردئونی با طراحی منحصربه‌فرد از ورود بسیاری از میکروب‌ها و آلودگی‌ها به فرد جلوگیری می‌کند. این محصول از جمله محصولات پراستفاده در سالن‌های زیبایی است که در سایزهای مختلف با رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. جنس محکم و مقاوم این محصول باعث شده تا در برابر بسیاری از آسیب‌های محیطی محافظت شود. کلاه آکاردئونی مدل‌های مختلفی دارد. در معروف‌ترین مدل آن، پوشش‌های ویژه‌ای استفاده شده که چشم را در برابر اشعه‌‌های مضر محافظت می‌کند.  

رعایت بهداشت در سالن های زیبایی با استفاده از حوله یکبارمصرف

حوله یکبارمصرف

حوله یکبارمصرف از دیگر محصولاتی است که وجود آن در سالن‌های زیبایی لازم و ضروری است. این محصول در سایزهای مختلف و در موقعیت‌های گوناگون استفاده می‌شود. اگر به دنبال حوله یکبارمصرف باکیفیت برای سالن زیبایی خود هستید، پیشنهاد ما به شما، خرید حوله یکبارمصرف برند لطیفان است. این شرکت از معروف‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی یکبارمصرف فعالیت می‌کند. یکی از محصولات پرفروش این شرکت، حوله یکبارمصرف است که در گرماژ ۸۰ گرم و به ابعاد ۸۰*۴۰ سانتی‌متر ساخته می‌شود.  

رول حوله یکبارمصرف برند لطیفان نیز از دیگر محصولات این شرکت است که در بسته‌های ۵ عددی و از بهترین پارچه‌‌های بی‌بافت و باکیفیت ساخته شده است. تمامی حوله‌های موجود در این بسته با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بهداشتی تهیه شده است. (خرید رول حوله یکبارمصرف)

ویژگی‌های حوله یکبارمصرف برند لطیفان به شرح زیر است:

  • کاملاً بهداشتی و سازگار با انواع پوست
  • آنتی آلرژی
  • جاذب آب
  • عدم جذب پرز و گردوغبار 
  • حمل آسان
  • قابلیت استفاده در دیگر اماکن مانند هتل، سالن‌های ورزشی، استخر، قطار، هواپیما و کلینیک

اگر به دنبال خرید حوله یکبارمصرف مقرون‌به‌صرفه و برند معتبر برای سالن زیبایی خود هستید، فروشگاه لطیفان گزینه مناسبی است. این فروشگاه امکان خرید هر تعداد حوله یا رول حوله یکبارمصرف را با قیمت مناسب و بسته‌بندی‌های دلخواه برای شما فراهم آورده است. 

 

پد اپیلاسیون

یکی از خدماتی که در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود، حذف موهای زائد از بدن شماست. با پیشرفت علم، این عمل نیز با استفاده از روش‌های متنوعی انجام می‌شود. اپیلاسیون یکی از این روش‌ها است که بدون هیچ عارضه‌ای موهای زائد را از بدن شما پاک می‌کند. 

پد اپیلاسیون از محصولات مهمی است که طراحی جالبی دارند و اصلاح مرتب، کامل و راحتی را به شما می‌دهد.  پد اپیلاسیون لطیفان از محصولات کاربردی و معتبر این شرکت است که به منظور حفظ بهداشت فردی شما استفاده می‌شود. خبر خوبی که داریم این است که رول پد اپیلاسیون نیز از دیگر محصولاتی است که به تازگی در شرکت لطیفان به فروش می‌رسد. این رول در طول ۱۰۰ متر و عرض ۱۰ سانت ساخته شده به راحتی در موم فرو می‌رود و به پاکسازی بدن شما از موهای زائد کمک می‌کند. پد اپیلاسیون لطیفان دارای ویژگی‌های زیر است:

  • استفاده راحت و آسان
  • سبک و قابل حمل
  • استفاده در تمام نواحی بدن
  • قدرت جذب بالای مواد
  • کوچک و کم حجم

پد اپیلاسیون لطیفان در بسته‌های یک عددی و یا چند عددی به بازار عرضه شده که می‌توانید به راحتی آن را تهیه کرده و اصلاح بدون دردی برای مشتریان خود فراهم آورید.

خرید محصول: خرید رول پد اپیلاسیون یکبارمصرف

 

روبالشتی یکبارمصرف

روبالشتی یکبارمصرف از دیگر لوازم ضروری در سالن‌های زیبایی است که به حفظ سلامت و بهداشت مشتریان کمک می‌کند. این محصول با گرماژ ۲۵ گرم، جزو یکی دیگر از محصولات شرکت لطیفان است که از پارچه اسپان باند و در بسته‌ های ۴ عددی ساخته شده است. روبالشتی یکبارمصرف محصولی چندمنظوره است که از انتقال هرگونه عفونت جلوگیری می‌کند. ویژگی‌های روبالشتی یکبارمصرف لطیفان دارای ویژگی‌های زیر است:

  • سبک و لطیف
  • کم حجم
  • ضد حساسیت
  • گرماژ ۲۵ گرم
  • پیشگیری از عفونت

 

ملحفه یکبارمصرف

از دیگر اقلام موردنیاز سالن‌های زیبایی، ملحفه‌های یکبارمصرف هستند که از پارچه اسپان باند ساخته شده و مانع انتقال بیماری به افراد مختلف می‌شود؛ چرا که روزانه افراد بسیاری از این محصول استفاده می‌کنند. ملحفه‌های یکبارمصرف با قدرت جذب بالا به شکل دوسرکش ساخته شده‌اند و به دلیل آنتی آلرژی‌بودنشان مانع از حساسیت پوستی می‌شوند. 

اگر قصد خرید رول ملحفه یکبارمصرف باکیفیت دارید، شرکت لطیفان با فروش عمده بسیاری از محصولات بهداشتی موردنیاز در سالن‌های زیبایی با ارائه مناسب‌ترین قیمت گزینه ایده‌آلی است. با دیگر ویژگی‌های ملحفه یکبارمصرف لطیفان آشنا شوید:

  • بندهای مناسب جهت ثابت‌نگه‌داشتن ملحفه
  • سبک هستند و فضای کوچکی را اشغال می‌کنند. 
  • مانع جذب آلودگی
  • عدم نیاز به شست‌وشو

فروش رول ملحفه یکبارمصرف لطیفان به شکل عمده و در سرتاسر ایران انجام می‌شود. این رول به شکل متری و پرفراز ساخته شده است. به این معنی که در جداکردن آن نیاز به قیچی یا تیغ نخواهید داشت. 

 

دستمال‌های چندمنظوره یا میکروفایبری جهت تمیزکردن سطوح

در تمامی سالن‌های زیبایی نیاز است تا هرازگاهی، گردوغبار روی سطوح، لوازم آرایشی و در و پنجره‌های آن را پاک کنید؛ اما در این راه به پارچه‌هایی نیاز است تا هم آب را به خوبی جذب کنند و هم لکه‌ها را سریع از بین ببرند. مطمئناً شما هم  با استفاده از پارچه‌ها و دستمال‌های گردگیری منزل برای تمیزکردن سطوح سالن آرایشگاه مخالف هستید. ما در این بخش از مطلب، دستمال‌های چندمنظوره را برای پاک‌کردن سطوح سالن زیبایی به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

وجود الیاف پلی استر با بار مثبت در دستمال‌های چندمنظوره باعث شده تا از آن استفاده‌های گوناگونی شود. این محصولات به هیچ عنوان پرز نمی‌دهند و بعد از استفاده نیز لکه‌ای از خود بر جای نمی‌گذارند. قابل شست‌وشو و استفاده مجدد هستند، به همین دلیل برای تمیزکردن تمامی سطوح می‌توانید از این دستمال‌ها استفاده کنید. 

اگر از برند معتبر می‌خواهید خرید دستمال چندمنظوره را انجام بدید، برند لطیفان را انتخاب کنید که رنگ‌بندی‌های متنوعی از این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد. دستمال‌های چندمنظوره این شرکت، کیفیت بالایی دارند و از پارچه اسپان باند ساخته شده‌اند که به ویژگی جاذب بالای آب معروف هستند. 

رعایت بهداشت در سالن های زیبایی با استفاده از استفاده از وسایل یکبارمصرف

نکات مهم خرید محصولات بهداشتی برای سالن‌های زیبایی

اگر برای سالن زیبایی خود به دنبال محصولات باکیفیت و قیمت مناسب هستید، می‌توانید روی برند لطیفان حساب باز کنید؛ اما قبل از خرید هرگونه محصولی، لازم است به چند نکته توجه داشته باشید:

  • با توجه به بودجه موردنظر، محصولات مناسب خود را خریداری کنید.
  • هنگام خرید محصولات، حتماً به تاریخ تولید و انقضای آن‌‌ها دقت کنید. 
  • هیچ‌گاه به دنبال محصولات دست‌دوم و کارکرده نروید، با این کار علاوه‌بر توهین به مشتریان، ارزش سالن زیبایی خود را هم پایین می‌آورید. 
  • اگر برایتان مقدور است، لوازم اصلاح هر فرد مانند تیغ، موچین و ژیلت را در تعداد بالا تهیه کنید و جداگانه برای هر فرد استفاده کنید.
  • از برندهای معتبر و معروف برای خریداری محصولات استفاده کنید به عنوان مثال، برند لطیفان از شناخته‌شده‌ترین برندهای فروش محصولات بهداشتی است. 

 

فروش عمده محصولات معرفی‌شده با بهترین کیفیت در شرکت لطیفان

تمامی محصولاتی که در این مقاله به شما معرفی کردیم از لوازم موردنیاز در سالن‌های زیبایی هستند. با تهیه این محصولات از بهترین برند، هم مشتریان بسیاری را جذب کلینیک خود می‌کنید و هم می‌توانید تا مدت‌ها استفاده کارآمدی از آن‌ها داشته باشید. 

شرکت لطیفان تولید‌ کننده انواع محصولات یکبارمصرف آرایشی و بهداشتی است که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت با ده سال سابقه از معروف‌ترین شرکت‌هایی است که طیف گسترده‌ای از محصولات بهداشتی را تولید می‌کند. برای تهیه و مشاهده محصولات ما میتوانید به فروشگاه اینترنتی لطیفان مراجعه فرمایید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله، سعی کردیم لیستی کامل از محصولاتی که باید در هر سالن زیبایی وجود داشته باشد را به شما معرفی کنیم و اشاره کردیم که برند لطیفان، بهترین برند فروش محصولات آرایشگاهی است که خرید مقرون‌به‌صرفه و مطمئنی را برای شما فراهم می‌کند. اگر فرصت کافی برای خرید حضوری از این شرکت را ندارید، می‌توانید به سایت مربوطه مراجعه کنید و با واردکردن نام محصول انتخابی و آدرس، آن را درب سالن زیبایی خود تحویل بگیرید. 

 

نظرات (0)
برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید