loading...

منوی درسترسی

دریافت کاتالوگ
logo en
لوازم ضروری برای یک سفر جمع و جور

اگر به تازگی برای یک سفر لذت بخش برنامه‌ریزی کرده‌اید قطعاً می‌دانید که باید لوازم ضروری و مهم را جمع کرده و در چمدان یا ماشین خود بگنجانید. زمانی که از یک سفر جمع و جور صحبت می‌شود قطعاً شما جایگاه کافی برای حمل لوازم کلی خود ندارید. گذشته از این موضوع شما برای چند روز سفر لازم نیست تمام لوازم و ضروریات خود را همراه داشته باشید بلکه می‌توانید در این زمینه از لوازم دیگر که کاربردی و جاگیر نیستند استفاده کنید. 

منظور از جاگیر نبودن این است که جایگاه و محیط زیادی را اشغال نکنند در واقع شما باید فضای کافی برای قرار دادن لباس‌ها و لوازم مورد نیاز خود را داشته باشید؛ به همین دلیل انتخاب این لوازم بسیار مهم بوده و در کاهش یا افزایش فضای شما تاثیرگذار خواهد بود. در این مطلب قصد داریم لوازم ضروری برای یک سفر جمع و جور را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در این میان انتخاب درستی داشته باشید. گذشته از این موضوع فضای زیادی را اشغال نکنید تا همه چیز در صحت سلامت و بهداشت کامل برایتان رقم بخورد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

چه لوازمی برای سفر ضروری است؟ 

بدون شک سفر به لوازم بسیار زیادی نیاز دارد در این میان می‌توان به لوازم شخصی اشاره کرد که شامل لباس و لباس زیر می‌شود که در کنار آن باید به برس، ادکلن، سشوار و غیره اشاره کرد. فرقی نمی‌کند شما خود را برای یک سفر کاری آماده کنید یا تفریحی، در هر صورت نیازمند لوازم مختلفی می‌شوید. به عنوان مثال حوله یکی از ضروری‌ترین لوازمی است که شما در سفر به آن نیاز دارید. 

اگر شما هم از آن دسته افراد وسواسی هستید که به پاکیزگی و بهداشت اهمیت زیادی می‌دهد، در این صورت نسبت به جایگاه خوابتان نیز حساس خواهید شد. گاهی ممکن است شما برای سفر یک هتل یا مسافرخانه رزرو کرده باشید. در مواقعی هم ممکن است شما به اجاره سوئیت یا کمپینگ‌های مختلف پرداخته‌ باشید. در هر صورت جایگاه خواب شما می‌تواند بر روی سلامت پوست، بدن و بهداشت شما نیز اثرگذار باشد. 

پس از شیوع بیماری کرونا نیز افراد پروتکل‌های بهداشتی را بیش از قبل رعایت می‌کنند. در واقع پاندمی کرونا باعث شد افراد به سلامت خود بیشتر اهمیت دهند و به ریزترین جزئیات توجه کنند تا باعث ایجاد بیماری در آنها نشود. از این رو استفاده از رویه بالش و ملحفه کاری بسیار عاقلانه و هوشمندانه به نظر می‌رسد. در ادامه به معرفی چند لوازم ضروری که برای یک سفر جمع و جور باید تهیه کنید می‌پردازیم:

 

حوله یکبار مصرف برای سفر

 

حوله یکبار مصرف

یکی از لوازم ضروری که برای هر سفر طولانی یا کوتاه مدت با هر هدف تفریحی یا کاری لازم است که تهیه کنید، حوله یکبار مصرف است. در واقع شما باید حوله را در اولویت قرار دهید؛ زیرا شما در این سفر بدون شک حمام می‌کنید و استفاده از حوله برای خشک کردن و گرفتن آب بدن برای جلوگیری از سرما خوردن و خیس نشدن فضای مورد نظر ضروری است. حوله‌ها انواع مختلفی دارند و قطعاً شما در خانه یک حوله تنی دارید که پس از خارج شدن از حمام آن را می‌پوشید؛ اما حجم و اندازه این حوله بزرگ بوده و فضای زیادی را اشغال خواهد کرد. در این زمینه پیشنهاد ما این است که از حوله یکبار مصرف استفاده کنید. 

شما می‌توانید از لطیفان هر تعداد حوله یکبار مصرفی که می‌خواهید را خریداری کرده و در چمدان یا ساک دستی خود بگنجانید. حوله‌های یکبار مصرف جنس بسیار نرم و مرغوبی دارند به طوری که تمام آب بدن را کشیده و به طور کامل خیس خواهند شد. علاوه بر آن، این نوع حوله‌ها حجم بسیار کمی را اشغال می‌کنند؛ زیرا نازک هستند و شما لازم نیست بخش زیادی از چمدان را برای قرار دادن حوله در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای یک سفر چهار روزه به تنهایی نیازمند دو حوله یکبار مصرف خواهید بود. حال اگر این سفر خانوادگی است و شما به همراه افراد دیگری به سفر می‌روید و یک چمدان مشترک دارید می‌توانید برای آنها نیز از این حوله‌های نازک و مرغوب خریداری کرده و فضای کمتری را اشغال کنید. 

تصور کنید هر فرد قرار بود حوله خود را در چمدان بگذارد؛ بدون شک دیگر جایی برای قرار دادن لوازم و لباس‌های دیگر نخواهد بود. علاوه بر این مهم است که شما بتوانید حوله خود را پس از حمام کردن خشک کنید که چنین چیزی در سفر غیر ممکن است. بنابراین استفاده از حوله یکبار مصرف علاوه بر رعایت کامل بهداشت قابل دورریز خواهد بود و شما نیاز به فضا برای خشک کردن حوله ندارید.

 

فراهم کردن لوازم خواب برای سفر ضروری است

زمانی که از لوازم خواب صحبت می‌شود بدون شک ذهن شما به سمت بالش و تشک و یک پتو می‌رود. اما همانطور که می‌دانید بردن رختخواب به سفر کاری بسیار سخت و غیرمنطقی به نظر می‌رسد؛ چرا که شما فضای کافی برای قرار دادن تشک‌ها و پتوها ندارید. حتی اگر تعداد شما بیشتر یا کمتر باشد باز هم تفاوتی ندارد. در هر صورت کشیدن بار به این سنگینی مقدور نخواهد بود. بنابراین اگر به هتل یا کمپینگ یا هر جایگاه دیگری برای سفر می‌روید، حتماً رختخواب برای استراحت وجود دارد. 

اما استفاده از این رختخواب‌ها ممکن است برای شما خطرناک باشد که این خطرناک بودن در واقع مربوط به، به خطر افتادن بهداشت شما می‌شود. به عنوان مثال اگر شما پوستی حساس داشته باشید با خوابیدن بر روی رختخواب‌های دیگران ممکن است دچار بیماری اگزما شوید یا اینکه پوستتان دچار خارش یا جوش‌های مختلف شود. از این رو بهتر است قبل از اینکه چنین اتفاق‌هایی بیفتد، چاره‌اندیشی کنید. در این زمینه ما استفاده از روبالشتی و ملحفه یکبار مصرف را پیشنهاد می‌کنیم. در این صورت شما به تعداد نفراتی که با آنها سفر می‌کنید ملحفه و روبالشی تهیه کرده و بلافاصله پس از تصمیم به استراحت بر روی بالش و تشک مورد نظر خواهید کشید. در پایان سفر نیز هر یک از این روبالشتی‌ها و ملحفه‌ را جدا کرده و دور می‌اندازید.

 

روبالشتی یکبارمصرف برای سفر

 

  • روبالشتی یکبار مصرف

اگر یک روبالشتی یکبار مصرف تهیه کنید از مزایای فوق العاده‌ای بهره‌مند خواهید شد. جنس روبالشتی یکبار مصرف اسپان باند بوده و از مواد اولیه کاملاً بهداشتی برای ساخت آن استفاده شده که کاملاً ضد حساسیت و عفونت است. همچنین در میان مزایای رو بالشتی‌های یکبار مصرف می‌توان به نرم و لطیف بودن آن اشاره کرد که وزن و حجم بسیار کمی دارد. ابعاد رو بالشتی‌ها به صورت کاملاً استاندارد بوده که حدود ۵۰ در ۷۰ تهیه شده است. نحوه باز و بسته کردن روبالشی‌ها به صورت پاکتی در نظر گرفته شده بنابراین شما به راحتی می‌توانید آن را باز کرده و بالش مورد نظر را در آن قرار دهید و به راحتی بدون هیچگونه مشکلی سر بر روی آن گذاشته و خوابی با آرامش را تجربه کنید.

 در واقع ضد باکتری و ضدعفونی بودن این نوع روبالشتی باعث استقبال بیشتر افراد از آن شده به طوری که در موارد مختلف برای خرید آن اقدام می‌کنند. توجه داشته باشید که در هر بسته‌بندی از رو بالشتی‌های یکبار مصرف ۴ عدد وجود دارد. بنابراین شما با هر خرید می‌توانید ۴ رو بالشتی داشته باشید که برای یک خانواده ۴ نفره ایده‌آل خواهد بود اما اگر تعداد بیشتری نیاز دارید نیز قابل سفارش است و در صورت نیاز به تعداد کمتر شما می‌توانید موارد اضافه را برای سفرهای بعدی نگه دارید.

 

ملحفه یکبار مصرف برای رفتن به مسافرت

 

  • ملحفه یکبار مصرف

در کنار روبالشتی یکبار مصرف ملحفه یکبار مصرف نیز وجود دارد که برای سفرهای جمع و جور از جمله لوازم ضروری محسوب می‌شود. در واقع ممکن است تصور کنید روبالشتی مهمتر است چون سر و محل تنفس و دهان شما بر روی آن قرار می‌گیرد، اما به همان اندازه هم ملحفه تشک اهمیت دارد؛ چرا که شما بدن و پوستتان را بر روی آن قرار می‌دهید. از اینرو اگر قبل از شما فردی بیمار یا دارای مشکلات پوستی واگیردار بر روی آن خوابیده باشد بدون شک شما هم پس از گذشت مدتی به این بیماری‌ها مبتلا خواهید شد. بسیاری از حساسیت‌های پوستی و اگزما یا جوش‌های مختلف در اثر برخورد پوست با فضای آلوده ایجاد می‌شود. 

برای جلوگیری از هرگونه بیماری یا ایجاد عفونت یا حساسیت پوستی بهتر است ملحفه یکبار مصرف را برای سفر تهیه کنید. ملحفه‌ها برای آقایان و بانوان تهیه شده‌اند که از جنس اسپان باند بوده و در ابعاد ۱۲۰ در ۲۰۰  سانتی متر تهیه و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ملحفه‌های یکبار مصرف به صورت ۴ عددی در هر بسته وجود دارند که حجم بسیار کمی را اشغال می‌کنند و شما می‌توانید از آنها برای سفر استفاده کنید. جنس این نوع ملحفه آنقدر نرم و لطیف است که شما سبکی آن را حس کرده و می‌توانید از بروز هرگونه بیماری جلوگیری کنید؛ چرا که این ملحفه‌ها کاملاً ضد عفونت و ضد حساسیت هستند.

 

دستمال چندمنظوره برای مسافرت

 

  • دستمال‌های چند منظوره یکبار مصرف

در سفر ممکن است به دستمال نیاز داشته باشید. دستمال‌های کاغذی گاهی نمی‌توانند نیاز شما را برطرف کنند چون نازک بوده و در صورت برخورد آب با آنها دیگر قابل استفاده نخواهند بود. برند لطیفان نمونه‌ای از دستمال‌های چند منظوره را ارائه کرده که به صورت رولی بوده و شما به هر اندازه‌ای که نیاز داشته باشید می‌توانید از آن برش داده و استفاده کنید. این دستمال‌ها توانایی و قابلیت تمیز کردن بالایی دارند و در این میان از جنس مرغوبی هم برخوردار هستند. ابعاد این دستمال‌ها ۲۵ در ۲۵ سانتی‌متر است که برای تمیز کردن شیشه ماشین به هنگام رانندگی و آینه‌ها نیز به کار می‌آید.

 

در این میان باید اشاره کرد که برند لطیفان علاوه بر بسته‌بندی رویه بالش به صورت مجزا و ملحفه یکبار مصرف، ست ملحفه و روبالشتی را نیز تهیه کرده تا افراد بتوانند به راحتی ست مورد نظر را سفارش داده و برای سفر و دیگر کاربردها خریداری کنند. حوله‌های یکبار مصرف نیز در ابعاد مختلف به صورت رولی یا به صورت مجزا در بسته‌بندی‌های متنوع به فروش می‌رسند تا شما بتوانید در سفر علاوه بر حمام کردن و خشک کردن خود با حوله‌های یکبار مصرف در صورت شست‌وشوی دست و صورت نیز از رول حوله‌های یکبار مصرف استفاده کنید.

 

قیمت لوازم یکبار مصرف برند لطیفان

بدون شک یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد به هنگام سفر و خرید لوازم ضروری، قیمت آنها است. در این زمینه اصلاً نگران نباشید چرا که برند لطیفان با کیفیت‌ترین محصولات خود را کاملاً مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در واقع شما با پرداخت قیمتی نه چندان زیاد می‌توانید بهداشت فردی خود و عزیزانتان را در سفر تضمین کنید. در این میان قیمت لوازم یکبار مصرف لطیفان وابسته به رعایت موارد مختلفی است. 

یکی از این موارد مربوط به نوع سفارش شما هستند. در واقع ممکن است شما تمایل داشته باشید فقط روبالشتی یا فقط دستمال خریداری کنید. در هر صورت اگر بخواهید ست کامل ملحفه و روبالشتی را خریداری کنید و حوله‌های یکبار مصرف و دستمال را نیز به آن اضافه کنید، قطعاً هزینه آن بیشتر خواهد شد. نکته دیگر در رابطه با تعداد و اندازه سفارش شما بوده که می‌تواند قیمت نهایی سفارش را افزایش یا کاهش دهد.

 

خرید لوازم ضروری برای یک سفر جمع و جور از فروشگاه لطیفان

پیشنهاد ما این است اگر برای خرید روبالشتی و ملحفه یکبار مصرف یا حتی حوله اقدام می‌کنید حتماً از فروشگاه‌های معتبر و نام آشنا مثل فروشگاه اینترنتی لطیفان خریداری کنید. چرا که این فروشگاه با بیش از سال‌ها تجربه درخشان در این زمینه بسیار خوش درخشیده و توانسته رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند. گذشته از این موضوع همه محصولاتی که در این فروشگاه ارائه می‌شود کاملاً مرغوب و با کیفیت بوده؛ از این رو استفاده از آنها به شدت توصیه می‌شود.

 

سخن آخر

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر می‌دانید که سفر کردن به لوازم ضروری نیاز دارد. حال فرقی نمی‌کند که سفر شما چند روز به طول انجامد یا برای چه هدفی است. در هر صورت شما به لوازمی از جمله حوله، روبالشتی و ملحفه یکبار مصرف نیاز خواهید داشت. اکنون بهتر است همه لوازم ضروری و یکبار مصرف را با کیفیت فوق العاده و از جنس مرغوب و قیمتی مقرون به صرفه از برندی نام آشنا و با سابقه یعنی لطیفان خریداری کنید. پس زمان را از دست ندهید و هم اکنون برای دریافت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان ما از طریق شماره تماس‌های زیر در ارتباط باشید.

نظرات (0)
برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید