loading...

منوی درسترسی

دریافت کاتالوگ
دریافت کاتالوگ ثبت نام / ورود

 حوله‌های یکبار مصرف، اغلب پس از یک یکبار استفاده، دور انداخته می‌شوند، با این حال، کیفیت برخی از آنها به اندازه‌ای است که می‌توانید برای موارد غیر حساس مجددا از آنها استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به تعریف حوله یکبار مصرف، اهمیت و کاربرد آن بپردازیم؛ همچنین در انتها، نحوه خرید آن را نیز بررسی خواهیم کرد. 

 

آنچه باید درباره حوله‌های یکبار مصرف بدانیم

حوله یکبار مصرف از پارچه‌هایی با جنس‌های مختلف ساخته می‌شود که معمولا شامل پلی استر، پنبه یا الیاف ویسکوز هستند. بهترین حوله‌های یکبار مصرف موجود در بازار مانند حوله یکبار مصرف برند لطیفان، معمولاً از پارچه‌های بی بافت یا پارچه های اسپان باند یا پارچه های اسپان لس هستند. این پارچه‌ها با قابلیت جذب آب بالا و نفوذپذیری هوا، کیفیت مطلوبی دارند. 

حوله‌های یکبار مصرف، در آرایشگاه‌ها برای خشک کردن مو و سر پس از شست و شو یا اصلاح استفاده می‌شوند. استفاده از حوله یکبار مصرف به دلایل بهداشتی بسیار توصیه می‌شود. برخی آرایشگران از یک حوله برای چندین نفر استفاده می‌کنند که این کار خطر انتقال بیماری‌های پوست و مو را افزایش می‌دهد. بعضی از این بیماری‌ها بسیار سخت و زمان بر درمان می‌شوند و هزینه زیادی نیز تحمیل می‌کنند. با استفاده از حوله یکبار مصرف، شما می‌توانید به راحتی از این خطرات جلوگیری کنید.

 

مزایای استفاده از حوله یکبارمصرف

مزایای استفاده از حوله‌ یکبار مصرف چیست؟

حوله های یکبار مصرف از نظر زمان و مصرف به صرفه هستند و دارای خصوصیات منحصر به فردی می‌باشند. از جمله مزایای استفاده از این حوله‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جدا شدن آسان از رول: به دلیل روش تولید و وجود خطوط برش، بدون هیچ زحمتی می‌توان قطعه مورد نظر را از رول جدا کرده و استفاده کرد.
  • تنظیم مقدار مورد نیاز: اگر به مقدار کمی حوله نیاز داشته باشید، نیازی نیست از یک قطعه کامل آن استفاده کنید.
  • جذب بالای آب: این حوله‌ها می‌توانند 10 برابر وزن خود را از آب جذب کنند. این ویژگی در موقع خشک کردن بعد از حمام گرفتن یا پاک کردن سطوح، بسیار کارآمد و مفید است.
  • کاهش حجم و وزن در سفر: وقتی سفر می‌کنید، بخش زیادی از چمدان شما را وسایل بهداشت شخصی مثل حوله پر می‌کنند. این مسئله در خانواده‌های بزرگ بیشتر دیده می‌شود. استفاده از حوله یکبار مصرف می‌تواند در راحت‌تر شدن سفر شما تاثیر قابل توجهی داشته باشد و شما را از حمل چمدان‌های بزرگ و سنگین بی نیاز کند. 

 

کاربردهای حوله‌های یکبار مصرف چیست؟

در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربردهای حوله‌های یکبار مصرف اشاره خواهیم کرد. استفاده از این حوله‌ها، نه تنها مزایای زیادی برای شما به همراه دارد، بلکه باعث کاهش هزینه‌های شما نیز خواهد شد. 

استفاده از حوله یکبارمصرف در سالن های ماساژ

سالن‌های ماساژ

سالن‌های ماساژ به دلیل اینکه بیشترین تماس جسمی با افراد برقرار می‌شود، یکی از کاربردهای بسیار ضروری برای حوله‌های یکبار مصرف است. برای ماساژ، برای هر فرد، یک حوله یکبار مصرف درنظر گرفته می‌شود. حوله یکبار مصرف، از انتقال باکتری‌ها، ویروس‌ها و عفونت‎‌های پوستی به مشتریان جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، حوله یکبار مصرف، کیفیت خدمات را افزایش می‌دهد و رضایت مشتریان را جلب می‌کند. این حوله‌ها، کاملاً نرم و جذب‌کننده هستند و لطافت آنها به حدی است که هنگام استفاده از آن، آرامش و لذت را تجربه کنید.

 

استخرها

در استخرها، از حوله یکبار مصرف (حوله استخری) استفاده می‌شود و کاربرد آن بسیار مهم است. از آنجا که فضای استخر، یک محیط عمومی است، به همین دلیل انتقال انواع بیماری در صورت تماس و عدم رعایت نکات بهداشتی اتفاقی قابل پیش‌بینی است. 

استفاده از حوله یکبار مصرف، از انتقال عفونت‌های پوستی و مویی در استخرها جلوگیری می‌کند و از طرف دیگر، هزینه‌های شست و شو و نگهداری را کاهش می‌دهد. از طرفی، بافت جاذب و بسیار نرم این حوله‌ها، تمام رطوبت بدن شما را جذب کرده و آن خشک می‌کند. برای استفاده از حوله یکبار مصرف، باید به مسئولین استخر مراجعه کرده و یک بسته را دریافت کنید. سپس، حوله را از بسته خارج نموده و به صورت ملایم خشک کنید. بعد از تمام شدن، حوله را در سطل زباله مخصوص دور بیندازید.

 

آرایشگاه‌ها

به دلیل رعایت بهداشت و سلامت مشتریان، استفاده از حوله یکبار مصرف در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه ضروری است. خوب است بدانید حوله‌های معمولی که برای تمیز کردن سر پس از اصلاح و کوتاهی مو استفاده می‌شوند، ممکن است منبع انتشار عوامل بیماری‌زا از یک فرد به فرد دیگر باشند.

حوله یکبار مصرف آرایشگاهی با جذب رطوبت و جلوگیری از تماس با پوست، این خطر را کاهش می‌دهد. این حوله‌ها در تعداد زیاد (معمولاً 100 عددی) بسته‌بندی شده و کاملاً به صرفه هستند. با داشتن بافت نرم و لطیف، احساس راحتی و تمیزی را به مشتریان هدیه می‌دهد.

 

هتل و مسافرخانه

هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، یکی از عمومی‌ترین فضاهایی هستند که در آنها اقامت می‌کنید. هرکدام از اتاق‌های هتل به همراه حمام و سرویس بهداشتی آن، بارها توسط مسافران مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل، رعایت بهداشت از جمله استفاده از لوازم یکبار مصرف به شدت ضروری است.

حوله‌های یکبار مصرف در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها اغلب در حمام یا سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بهتر است اگر در یک هتل، حوله یکبار مصرف موجود نبود، آن را از پذیرش درخواست کنید. معمولاً حوله‌هایی که به صورت عمومی بارها استفاده شدند، حتی در صورت شستشو هم می‌توانند ناقل بیماری باشند. بنابراین بهتر است یک حوله یکبارمصرف مخصوص خودتان داشته باشید و پس از استفاده، آن را دور بیندازید. این حوله‌ها، بدون پرز و آنتی استاتیک هستند و استفاده از آنها، آسایش خاصی به همراه دارد. بهتر است در مسافرت، یک حوله را چندین بار استفاده نکنید، زیرا این موضوع می‌تواند در بلندمدت مشکلات پوستی جدی (مانند بروز قارچ پوستی یا لکه و جوش) برای شما ایجاد کند.

 

سالن‌های زیبایی و لیزر

یکی دیگر از کاربردهای حوله یکبار مصرف، استفاده از آن در سالن‌های زیبایی و لیزر است. این حوله‌ها به دلیل داشتن قابلیت جذب بالا، ضد حساسیت و ضد باکتری بودن، برای پاک کردن پوست بعد از انجام انواع درمان‌های زیبایی مناسب هستند. علاوه بر این، این حوله‎ها به دلیل بودن یکبار مصرف، از انتقال بسیاری از بیماری‌ها در محیط‌های لیزر و زیبایی جلوگیری می‌کنند. از طرفی، استفاده از این حوله‌ها در یک کلینیک زیبایی باعث محبوبیت و جذابیت آن برای مشتریان خواهد شد.

 

بیمارستان‌ها

محیط بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی به شدت تحت تأثیر انواع ویروس‌ها و عفونت‌ها است؛ از جمله در اتاق‌های عمل جراحی یا اتاق‌های بخش مراقبت از بیماران، استفاده از حوله یکبار مصرف بسیار ضروری و لازم است. حوله یکبار مصرف، به دلیل اینکه پس از استفاده دور انداخته می‌شود، برای جلوگیری از انتشار بیماری در محیط بیمارستان، نقش مهمی دارد.

 

حوله یکبارمصرف - لطیفان

قیمت حوله یکبار مصرف چقدر در سال 1402 چقدر است؟

درصورت تصمیم خرید حوله یکبار مصرف، این محصولات معمولاً در بسته‌بندی‌های مختلف (30 عددی، 60 عددی، 100 عددی و ...) به صورت رولی، تکی یا ورقه‌ای به بازار عرضه می‌شوند. قیمت هرکدام از این حوله‌ها، به وزن، تعداد، ابعاد و جنس حوله بستگی دارد. با این حال، اگر به دنبال یک قیمت مقرون به صرفه هستید، بهتر است از برندهای محبوب بازار خرید کنید تا در کنار تضمین کیفیت، از خدمات پس از فروش و قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

یکی از انواع پرطرفدار حوله یکبار مصرف، حوله‌های برند لطیفان (Latifan) هستند که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت این حوله‌ها، می‌توانید با کارشناسان لطیفان از طریق سایت رسمی این شرکت، ارتباط بگیرید. یا از بخش فروشگاه اینترنتی لطیفان به خرید محصولات بپردازید.

 

چگونه بهترین حوله یکبار مصرف را بخریم؟

چگونه بهترین حوله یکبار مصرف را بخریم؟

برای خرید حوله یکبار مصرف مناسب، بهتر است به پارامترهای زیر توجه کنید:

  • کیفیت جنس: جنس این حوله‌ها باید نرم، لطیف و مقاوم باشد. برخی از حوله‌های یکبار مصرف از جنس پلاستیک یا پلی‌استر هستند که علاوه بر اینکه جذب رطوبت ندارند، ممکن است باعث حساسیت پوست شوند.
  • اندازه و وزن: حوله یکبار مصرف باید به اندازه‌ای باشد که بتواند نیاز را برطرف کند. اگر حوله خیلی کوچک باشد، ممکن است کافی نباشد و اگر خیلی بزرگ باشد، ممکن است هدر رفته شود. همچنین وزن حوله نشان‌دهنده‌ ضخامت و قابلیت جذب آن است. حوله‌ای که سبک باشد، ممکن است ضعیف و نازک باشد و حوله‌ای که سنگین باشد، ممکن است زبر و زمخت باشد.
  • رنگ و طرح: حوله یکبار مصرف باید رنگ و طرح مناسب با کاربرد و سلیقه خود داشته باشید. برخی از رنگ‌ها ممکن است باعث تغییر رنگ پوست شوند یا رنگ خود را از دست بدهند. همچنین طرح‌های پیچیده و ریز ممکن است باعث سردرگمی شوند یا جذابیت خود را از دست بدهند.  
نظرات (0)
برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید