loading...

منوی درسترسی

دریافت کاتالوگ
logo en
ضروری ترین وسایل که برای سفر باید به همراه داشته باشید!

آماده شدن برای یک سفر هیجان‌انگیز و لذت‌بخش نیازمند جمع‌آوری و فراهم کردن لوازم و وسایل ضروری زیادی است. زمانی که از لوازم ضروری سفر صحبت می‌شود، منظور مواردی است که وجود آن‌ها لازم بوده و عدم وجودشان می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

برخی از این لوازم مربوط به راحتی خواب و برخی دیگر لوازم بهداشتی هستند که وجود آن‌ها بسیار ضروری است. از این رو، تصمیم گرفتیم لیست کاملی از ضروری‌ترین وسایل سفری را که باید به همراه داشته باشید در فروشگاه اینترنتی لطیفان تهیه کنیم.

 

چه وسایلی برای سفر لازم هستند؟

اگر از افرادی که تاکنون مسافرت کرده‌اند در رابطه با ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز سفر بپرسید، اطلاعات زیادی در اختیارتان قرار می‌دهند. اما گاهی برخی از این لوازم برای آن‌ها ضروری بوده اما برای شما ضروری نیستند. بنابراین شما باید در رابطه با این موضوع به ضروریات خود توجه کنید. مواردی که در ادامه این مطلب مطالعه خواهید کرد، همگی وسایلی ضروری سفر برای همه افراد هستند که شما می‌توانید در این میان ضروری‌ترین آن‌ها را با توجه به سفر خود انتخاب کنید:

 

ضروری ترین وسایل سفر

 

  • لوازم بهداشتی

رعایت کردن بهداشت و استفاده از لوازم بهداشتی یکی از ضروریاتی است که نه تنها در خانه و محل زندگی باید مورد استفاده قرار گیرد، بلکه در سفرهای تفریحی و کاری نیز ضروری هستند. لوازم بهداشتی انواع بسیار زیادی دارند که هر یک از آن‌ها وظیفه‌ای داشته و می‌تواند زندگی را سرشار از پاکیزگی و لطافت کند. مواردی که در این قسمت آورده‌ایم از جمله لوازم بهداشتی ضروری برای سفر هستند:

  1. مواد شوینده مثل شامپو و صابون از جمله وسایل بهداشتی هستند که وجود آن‌ها برای دوش گرفتن در روزهای مختلف سفر ضروری است. به خصوص اگر شما به دوش گرفتن روزانه عادت دارید این کار می‌تواند خیال شما را از بابت شست‌و‌شو راحت کند. 

استفاده از حوله بعد از حمام نیز بسیار مهم است. اما حوله‌های معمولی بسیار بزرگ هستند و جای زیادی را اشغال می‌کنند، بنابراین، استفاده از حوله‌های یکبارمصرف که بسیار سبک و کم‌حجم هستند بهتر است. حوله‌های برند FastDry در کنار حجم کم، از قدرت جذب بالایی برخوردارند که بسیار مناسب سفر است.

برای خرید حوله یکبارمصرف کلیک کنید.

  1. استفاده از ملحفه یکبار مصرف یکی دیگر از ضروریاتی است که به هنگام سفر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ زیرا اجاره موقتی و کوتاه مدت سوئیت یا ویلاهای مختلف نیازمند ملحفه برای استراحت و خواب خواهد بود. به خصوص، اگر شما فردی هستید که در زمینه بهداشت وسواس دارید استفاده از ملحفه‌های یکبار مصرف به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا بسیار نرم و راحت هستند و جنسی مرغوب دارند. از این رو، می‌توان از آن‌ها بر روی هر سطحی استفاده کرد و با خیال راحت خوابید.

برای خرید رول ملحفه یکبارمصرف برند لطیفان کلیک کنید.

  1. روبالشتی یکبار مصرف از دیگر موارد ضروری به حساب می‌آید؛ زیرا خوابیدن بر روی بالشت آلوده می‌تواند سلامت پوست و موی شما را به خطر بیندازد و سبب ایجاد باکتری و قارچ شده و در نهایت مشکلات پوستی مختلفی را ایجاد کند. با خرید ست ملحفه و روبالشتی یکبارمصرف باکیفیت لطیفان از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.
  2. دستمال کاغذی هم از لوازمی است که در هرجایی مورد نیاز است و بهتر است که همیشه در کنار خود داشته باشید. اما دستمال کاغذی را نمی‌توان برای هرکاری استفاده کرد و قدرت جذب بالایی هم ندارد. از این رو، شما می‌توانید از دستمال چندمنظوره برند FastClean استفاده کنید که برای پاک کردن هر سطحی می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول قابلیت شست‌وشو و استفاده مجدد را هم دارد که بسیار مهم است.

برای خرید دستمال چندمنظوره فست کلین کلیک کنید.

  1. مسواک و خمیر دندان از آن جمله وسایل ضروریست که عدم وجود آن‌ها می‌تواند آرامش شما را بگیرد چرا که پاکیزگی دندان‌ها و بوی خوش دهان همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. از این رو پیشنهاد ما این است که حتماً در بخشی از چمدان مسواک و خمیر دندان را بگنجانید.
  2. دارو و قرص‌های مختلف را فراموش نکنید اگر بیماری زمینه‌ای دارید داروهای خود را در یک کیف کوچک بگذارید و برای احتیاط از داروهای دیگر نیز در کنار آن غافل نشوید. به عنوان مثال، استفاده از قرص و داروهای سرماخوردگی، سردرد، معده‌درد و… در مواقع ضروری می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

 

  • لباس و اکسسوری

بردن لباس یکی از ضروریاتی است که در سفر بیشتر از هر چیزی مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر قرار باشد به یک سفر تفریحی بروید استفاده از لباس‌های راحت و زیبا اهمیت دارد. زیرا قرار است در این سفر عکس‌های مختلفی بگیرید، بنابراین بهتر است تنوع لباس خود را بالا ببرید. البته زیاده‌روی در بردن لباس کاری بسیار اشتباه است، زیرا بارتان را سنگین‌تر کرده و برخی از آن‌ها بدون استفاده باقی خواهند ماند.

همچنین، اگر به یک سفر کاری می‌روید علاوه بر لوازم بهداشتی نیازمند برخی لباس‌های رسمی و اتو کشیده هستید که باید آن‌ها را به درستی در چمدان و کاور لباس‌های خود بگنجانید. پس در این زمینه باید توجه داشته باشید که سفر شما چند روزه است و هدف از این سفر چیست و متناسب با پاسخ این دو سوال برای آماده کردن لباس‌های سفر پیش قدم شوید.

 

لوازم ضروری سفر

 

  • پول و مدارک

پول از واجبات سفر است بنابراین باید به مقدار کافی در حساب خود پول داشته باشید. توجه کنید که حتما مقداری پول نقد نیز با خود داشته باشید. زیرا ممکن است به هر دلیلی برای کارت بانکی شما اتفاقی بیوفتد و مسدود شود یا کار نکند. قرار دادن برخی مدارک از جمله مدارک شناسایی مثل کارت ملی و شناسنامه نیز برای یک سفر مطمئن ضروری و لازم است. زیرا شما برای گرفتن یک اتاق در هتل نیازمند مدارک شناسایی خواهید بود حتی برای رانندگی نیز گواهینامه شما لازم است.

 

نتیجه‌گیری

اکنون می‌دانید که ضروری‌ترین وسایلی که برای سفر باید به همراه داشته باشید کدامند و جهت تهیه و آماده کردن آنها هم اکنون می‌توانید اقدام کنید. این لوازم ضروری کمک می‌کنند شما سفری خوب و عالی را تجربه کنید و با استفاده از محصولات یکبار مصرف و بهداشتی مانع ایجاد بیماری‌های مختلف قارچی و عفونتی شوید. پس زمان را از دست ندهید و هم اکنون برای آماده کردن لوازم ضروری و مورد نیاز خود اقدام کنید.

 
نظرات (0)
برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید