loading...

منوی درسترسی

دریافت کاتالوگ
logo en
کدام وسایل هتل را می توان به یادگار به خانه برد؟

اگر دقت کرده باشید هیجان‌انگیزترین و بهترین لحظات زندگی هر انسانی مربوط به لحظاتی است که در مسافرت و سفر می‌گذراند. گذشته از این موضوع، برخی موارد وجود دارند که می‌توانند پس از اتمام سفر و پس از گذشت سال‌ها ما را به یاد لحظات خوش و خاطره‌انگیز مسافرت بیندازند. بدون شک شما نیز زمانی که در مسافرت هستید، قشنگ‌ترین لحظه‌هایتان مربوط به زمانی است که از مکان‌های مختلف دیدن می‌کنید و سپس برای استراحت به هتل می‌روید.

همه هتل‌ها لوازم بهداشتی و شخصی مختلفی را جهت راحتی شما در اختیارتان می‌گذارند که استفاده از آن‌ها می‌تواند آرامش و راحتی را برایتان فراهم آورد. حال ممکن است شما هم به این موضوع فکر کنید که کدام وسایل هتل را می‌توان به یادگار به خانه برد تا بتوان خاطره‌ها را زنده نگه داشت و با هر بار نگاه کردن به این وسایل دوباره غرق در لحظات خوش سفر شد. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لطیفان لیست کاملی از وسایل هتل را که می‌توان به یادگار به خانه برد را معرفی کرده‌ایم.

 

وسایلی که از هتل می‌توان به خانه برد کدامند؟ 

برداشتن و استفاده از برخی وسایلی که در هتل هستند، مجاز است. اما بردن آن‌ها به خانه مجاز نخواهد بود و شما با این کار به عنوان دزد شناخته خواهید شد! ولی برخی دیگر از لوازم و وسایل هتل که تنها برای شخص شما در نظر گرفته شده را می‌توان به راحتی به خانه برد و آن‌ها را به یادگار برای بازگشتن به خاطرات سفر نگه داشت. باید این موضوع را بدانید که هتل‌های مختلف برای مسافرین خود لوازم بهداشتی مختلفی تهیه کرده‌اند که می‌توان آن‌ها را به منزل برد و با هر بار نگاه کردن به آن‌ها لحظات خوش سفر را از ذهن گذراند. این لوازم و وسایل به شرح زیر هستند:

 

  • لوازم بهداشتی

زمانی که در هتل مورد نظر خود یک اتاق رزرو می‌کنید، در اتاق شما انواع لوازم بهداشتی مثل شامپو، صابون، ناخنگیر، لوسیون و خمیر دندان قرار داده می‌شود تا شما بتوانید لحظات خوش و سرشار از پاکیزگی را در این هتل سپری کنید. از این رو اگر سفر شما کوتاه باشد می‌توانید باقیمانده شامپو و صابون خود را در چمدان بگذارید و به همراه خود ببرید. همچنین اگر سفر شما طولانی‌تر شود طوری که صابون و شامپوی شما به اتمام برسد مجدداً هتل برای شما این لوازم آرایشی و بهداشتی را شارژ کرده تا از آن‌ها استفاده نمایید و باقیمانده آن را با خود ببرید. دیگر لوازم مثل ناخنگیر و لوسیون یا حتی خمیر دندان را نیز می‌توان با خود به خانه برد و هر بار با استشمام عطر و بوی این لوازم بهداشتی به خاطرات خوش سفر فکر کرد و از آن‌ها لذت برد.

برخی هتل‌ها بجای حوله‌های چندبار مصرف، از حوله‌های یکبارمصرف استفاده می‌کنند. در صورت یکبارمصرف بودن، می‌توان آن‌ها را به خانه برد.

برای خرید حوله یکبارمصرف برای هتل کلیک کنید.

ملحفه‌های هتل هم اگر یکبارمصرف باشند، همین شرایط را دارند. شما می‌توانید از فروشگاه لطیفان به خرید ست ملحفه و روبالشتی یکبارمصرف بپردازید.

 

  • کیسه‌های پلاستیکی

معمولاً در هتل‌ها کیسه‌های پلاستیکی با ابعاد و اندازه‌های مختلف قرار داده می‌شوند تا شما بتوانید مواد و زباله‌های مورد نظر خود را در آن‌ها بریزید و جهت موارد دیگر از آن‌ها استفاده کنید. مثلاً برخی افراد از این کیسه‌های پلاستیکی برای گنجاندن لباس‌های کثیف خود استفاده می‌کنند تا زمانی که به خانه برگشتند مجدداً آن‌ها را بشویند. اگر کیسه‌های پلاستیکی را استفاده کرده‌اید و تعدادی از آن‌ها باقی مانده، مجدداً می‌توانید باقیمانده آن‌ها را در کنار لوازم بهداشتی که قرار است به خانه ببرید بگذارید و این موارد را نیز با خیال راحت در خانه استفاده کنید. حتی ممکن است شما بسته کیسه‌های پلاستیکی را باز نکرده باشید، اما باز هم این کیسه‌ها متعلق به شماست و می‌توانید آن را به خانه ببرید.

 

  • دمپایی‌های حوله‌ای و پارچه‌ای

هتل برای همه مسافرین دمپایی‌های حوله‌ای و پارچه‌ای در نظر گرفته که معمولا بر روی همه این دمپایی‌ها برند و لوگوی هتل درج شده است. معمولاً این دمپایی‌ها به تعداد افرادی که هتل رزرو می‌کنند در اتاق آن‌ها قرار گرفته می‌شود و مسافران می‌توانند نه تنها در همه لحظاتی که در اتاق هستند، بلکه پس از خروج از حمام این دمپایی‌های حوله‌ای و پارچه‌ای را بپوشند تا پاهای حساس آن‌ها با زمین برخورد نکند و احساس کثیفی و آلودگی به آن‌ها دست ندهد. گذشته از این موضوع بهداشت به طور کامل رعایت شده و افراد دیگر نیز می‌توانند با خیال راحت در اتاق‌های هتل اقامت داشته باشند. شما نیز می‌توانید پس از پایان یافتن سفر خود، این دمپایی‌های حوله‌ای یا پارچه‌ای را در چمدان خود قرار داده و آن‌ها را به خانه ببرید.

 

  • خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها

از دیگر مواردی که خدمات هتل برای شما در نظر می‌گیرد خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی است که استفاده از آن‌ها لذت سفر را برای شما چندین برابر خواهد نمود. در این میان می‌توان به چای کیسه‌ای، قند، پودر قهوه، شکر، شکلات و بیسکویت خوش‌آمدگویی و دمنوش‌های مختلف اشاره کرد. استفاده از این مواد و خوراکی‌ها در همان مدت سفر لذت بخش بوده اما اگر فرصت مصرف این خوراکی‌ها را نداشتید و مدام به گشت و گذار مشغول بودید، می‌توانید همه این مواد و خوراکی‌ها را با خود به خانه ببرید و در خانه با مصرف آن‌ها گریزی به خاطرات خوش سفر بزنید و این خاطرات را مجدداً زنده کنید. توجه داشته باشید که معمولا یکسری خوراکی درون یخچال هتل وجود دارد که رایگان نیستند و با مصرف یا برداشتن آن‌ها باید هزینه‌شان را پرداخت کنید.

 

  • جعبه‌های کوچک خیاطی

معمولا مدیریت هتل برای مواقع اضطراری یک جعبه کوچک قرار داده که در آن نخ و سوزن وجود دارد و می‌توان جهت دوخت و دوزهای جزئی از آن‌ها استفاده کرد. مثلاً ممکن است در یک سفر کاری دکمه کت شما کنده شود که با استفاده از این جعبه می‌توانید آن را فوراً بدوزید. اگر تمایل داشته باشید، امکان به خانه بردن جعبه‌های کوچک خیاطی و دوخت و دوز وجود دارد.

 

  • دفترچه یادداشت و خودکار

در کنار تلفنی که بر روی میز کنار تخت شما وجود دارد، یک دفترچه یادداشت همراه با خودکار و مداد تعبیه شده تا بتوانید سفارشات خود را بر روی آن بنویسید و موارد ضروری را یادداشت کنید تا فراموشتان نشود. پس از پایان یافتن مدت سفر خود می‌توانید این دفترچه یادداشت و مداد و خودکار مورد نظر را با خود به خانه ببرید. لوگوی هتل نیز از دیگر مواردی است که می‌توان آن را به یادگار به خانه برد.

 

سخن پایانی

هم اکنون دیگر می‌دانید که کدام وسایل هتل را می‌توان به یادگار به خانه برد؛ زیرا یه یاد آوردن لحظات خوش سفر از علایق افرادی است که مدام در سفرهای کوتاه و بلند هستند. به خانه بردن برخی وسایل هتل امری کاملاً مجاز است چرا که جزو خدمات هتل محسوب می‌شود و شما هزینه این خدمات را پرداخت کرده‌اید. در این مطلب به همه‌ی این وسایل اشاره شد. توجه داشته باشید که وسایلی غیر از این موارد را هرگز به خانه نبرید، چرا که جرم محسوب می‌شود!

 

نظرات (0)
برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید